Kategorie Szkolenia z komunikacji – otwarte

Dlaczego to szkolenie?

Wielu z nas wydaje się, że prowadzenie działań w social media to przysłowiowa bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Dlaczego to szkolenie?

W dobie kryzysu wiele przedsiębiorstw przeżywa trudne chwile. Problemy finansowe i walka o jak najlepszy wizerunek firmy zmuszają do wprowadzenia odpowiednich działań związanych z oszczędnością i marketingiem. Na szkoleniu dowiesz się jak stworzyć plan kryzysowy, efektywnie zarządzać pracownikami w trudnym okresie oraz budować wizerunek firmy w mediach i w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Dlaczego to szkolenie?

Niezakłócona komunikacja w środowisku pracy jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje z przełożonymi. Szkolenie komunikacja w zespole pomoże uczestnikom na nabycie praktycznych umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji oraz asertywnego zachowania, docierając do poziomu wspólnych interesów. Wskażemy techniki komunikowania się w sytuacjach stresowych oraz metody radzenia sobie z własnymi emocjami. Wspólnie z uczestnikami wypracujemy metody na stworzenie sprawnie działającego, zorientowanego na sukces zespołu.

Dlaczego to szkolenie?

Trening opiera się na umiejętnym połączeniu dwóch obszarów komunikacji: werbalnej i niewerbalnej, czyli co mówić i jak to robić. Pracownicy przećwiczą skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej, a w symulacjach sprawdzą swoją mowę ciała. Zapoznają się z różnicami osobowościowymi pozwalającymi osiągnąć wysoki poziom przystosowania stylu komunikacji do współpracowników.

Jakie korzyści możesz odnieść z udziału w szkoleniu zarządzanie stresem?

Stres wywołuje każda zmiana w otoczeniu, pozytywna lub negatywna, która oceniana jest przez nas jako obciążająca lub przekraczająca nasze możliwości. Podczas dwudniowego szkolenia dowiesz się, jaka jest istota stresu, jego źródła a także w jaki sposób radzić sobie ze stresem w codziennym życiu zawodowym i prywatnym. Dzięki zastosowaniu różnorodnych form pracy na szkoleniu, staje się ono niezwykle praktyczne i w związku z tym bardziej efektywne.

Dlaczego to szkolenie?

Komunikacja werbalna i niewerbalna są bardzo istotnymi elementami procesu sprzedaży. Jak utrzymywać inicjatywę w prowadzeniu rozmowy, jak umiejętnie uprzedzać obiekcje, jak zbierać istotne informacje oraz diagnozować potrzeby klienta? Jak wpływać na klienta poprzez odpowiedni dobór pytań i zwrotów, a także czystość mowy oraz jasność i zwięzłość sformułowań? Dzięki temu szkoleniu handlowcy przeprowadzą klienta przez cały proces decyzyjny dając mu możliwość ciągłego wyboru i poczucie, że sam podjął ostateczną decyzję, nie pozostawiając miejsca na zastrzeżenia i obiekcje oraz nie dopuszczając do sporów, dyskusji i sytuacji konfliktowych.

Dlaczego to szkolenie?

Asertywność to podstawowa cecha niezbędna zarówno w pracy z innymi ludźmi, jak i w życiu osobistym. Pozwala ona na budowanie wewnętrznej pewności siebie, autorytetu w oczach innych ludzi, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami występującymi w pracy,a tym samym może prostą drogą prowadzić Cię do awansu! Na naszym szkoleniu z ASERTYWNOŚCI dowiesz się jak dostrzegając, rozumiejąc i szanując interesy innych osób...zadbać o własny interes.