Kategorie Szkolenia marketingowe – zamknięte

Dlaczego to szkolenie?

Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.

Dlaczego to szkolenie?

Większość programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Dlaczego to szkolenie?

Wprowadzenie nowego produktu to jedna z form rozwoju firmy. Ze statystyk wynika, że znaczna większość wprowadzonych nowych produktów na rynek umiera, gdyż z reguły został popełniony jakiś błąd przy jego przygotowaniu, promocji, dystrybucji czy ustalaniu poziomu ceny. Znajomość i efektywna realizacja poszczególnych etapów wprowadzenia nowego produktu na rynek z pewnością przyczyni się do większych sukcesów rynkowych i tym samym oczekiwanych wzrostów zysków firmy.

Dlaczego to szkolenie?

Wizerunek firmy i działania marketingowe z tym związane dla części właścicieli to strata pieniędzy i czasu nieprzynosząca żadnych korzyści firmie. Twierdzą, że dobra sprzedaż bezpośrednia to klucz do sukcesu firmy. Czy jest to prawda? A czy sprzedaż bezpośrednia nie jest łatwiejsza i tym samym skuteczniejsza jeśli handlowiec ma perswazyjne materiały handlowe takie jak folder reklamowy, prezentację multimedialną lub może odnieść się do strony internetowej zawierającej referencje, listę przeprowadzonych projektów. Jak skutecznie budować wizerunek firmy przyczyniający się do zwiększenia sprzedaży dowie się uczestnik szkolenia.

Dlaczego to szkolenie?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Warsztat obejmuje krótką część teoretyczną o budowaniu wizerunku i social media, głównie skupia się na praktycznych aspektach – narzędziach, umiejętnościach oraz rozwiązaniach, które można zastosować. Pojawia się też aspekt employer brandingu – prezentowania firmy dla potencjalnych pracodawców. Jest też mowa o tym jak uprawiać public relations w social media.

Dlaczego to szkolenie?

Strategia marketingowa to skuteczne planowanie i realizacja długookresowych celów biznesowych firmy (sprzedażowych i marketingowych) przyczyniających się do jej rozwoju. Liderzy rynkowi wiedzą, iż aby osiągnąć sukces trzeba go dobrze zaplanować, a następnie wdrożyć w oparciu o efektywne narzędzia i mechanizmy marketingowe.

Dlaczego to szkolenie?

Wiele firm nie ma przygotowanego dokumentu jakim jest social media policy – nadrzędnego zbioru zasad dla pracowników odnośnie ich obecności w mediach społecznościowych. Skutkiem tego jest nagminne publikowanie treści, które szkodzą wizerunkowi marki, wycieki tajnych danych oraz dodawanie treści generujących kryzysy. Podczas tego szkolenia nie tylko przekonamy się jak istotne jest posiadanie takiego regulaminu, ale również wypróbujemy wspólnie wypracować jego brzmienie.

Dlaczego to szkolenie?

Szkolenie poświęcone jest podatkowym aspektom działań marketingowych i promocyjnych. Podczas szkolenia zostaną omówione podatkowe skutki udzielania rabatów, organizowania imprez dla klientów, konkursów i innych akcji promocyjnych. Szkolenie przedstawia praktyczne problemy jak również daje rozwiązania potwierdzone wyrokami sądów.

Dlaczego to szkolenie?

Rekruterzy sprawdzają nasze profile w social media przed rozmową o pracę. Nasi partnerzy biznesowi analizują z kim mają do czynienia. Social media to nie tylko rozrywka, ale również przestrzeń do promowania siebie i swoich działań. Warto wiedzieć jak robić to skutecznie.

Dlaczego to szkolenie?

Narzędzia marketingowe 360⁰ to zbiór instrumentów promocji używanych w celu rozwoju firmy. Znajomość roli, typów i znaczenia poszczególnych narzędzi wpływa na optymalizację kosztową inwestycji marketingowych, dzięki czemu mniejszymi nakładami na firma może generować większą marżę i zyski.

Dlaczego to szkolenie?

Wszystkim się wydaje, że prowadzenie działań w social media to bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Dlaczego to szkolenie?

Budżet marketingowy to budżet obejmujący wszystkie inwestycje marketingowe niezbędne do rozwoju firmy. W zależności od stopnia rozwoju firmy/ jej rozpoznawalności, celów jakie sobie stawia wielkość i struktura budżetu marketingowego będzie różna. Jak konstruować efektywny budżet marketingowy dowie się uczestnik szkolenia.

Dlaczego to szkolenie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!