Kategorie Szkolenia z zarządzania – zamknięte

Dlaczego to szkolenie?

Spójność i stabilność zachowania oraz konsekwencja w działaniu to bardzo istotne czynniki budujące autorytet menadżera i wpływające na jego odbiór przez pracowników. Dlatego też zdefiniowanie własnej wizji bycia menadżerem, określenie roli zawodowej, hierarchii wartości własnych i w zespole oraz stworzenie standardu zachowań i zasad współpracy z podwładnymi to podstawa do skutecznego zarządzania ludźmi. Nie można mówić o konsekwencji, ani spójności zachowania, jeśli nie ma się jasności, co do własnej roli zawodowej – jej wizji, misji, celów.

Dlaczego to szkolenie?

Właściwa komunikacja ze współpracownikami jest w każdej firmie podstawą. Szczególnie ważna jest forma przekazywania informacji, od której zależą nastroje i motywacja pracowników zespołu, szczególnie jeżeli chodzi o krytykę pracowników, przekazywanie im niepopularnych decyzji, przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących lub egzekwowanie wyników pracy. Osoby pracujące w zespołach, a szczególnie ich kierownicy i leaderzy doświadczają tego na co dzień. Jak radzić sobie z komunikowaniem trudnych rzeczy? Wystarczy tyko nieco wiedzy i treningu, aby zrozumieć i nauczyć się stosowania informacji zwrotnej, co wpłynie pozytywnie na wydajność, ułatwi i umili pracę.

Dlaczego to szkolenie?

Planowanie i konsekwencja w działaniach to bardzo ważny element pozwalający na rozwój każdej organizacji. Dlatego właśnie na współcześnie bardzo szybko rozwijającym się rynku, potrzeba pracowników o nawyku myślenia i działania w szerszym kontekście: kierujących się dobrem całej organizacji i starannie planujących jej rozwój. W celu uzyskania przewagi konkurencyjnej, firmie potrzeba odpowiedniego wyznaczenia celów oraz opracowania spójnej strategii działania, które pozwoli opracować uczestnictwo w naszym szkoleniu.

Dlaczego to szkolenie?

Każdy menadżer chciałby otaczać się ludźmi profesjonalnymi, kompetentnymi i oddanymi. Często jednak menadżer staje przed trudnym zadaniem wyszlifowania potencjału, jaki jest widoczny w pracowniku. To szkolenie ma na celu nauczyć menadżerów takiego zarządzania, by swoim zachowaniem przyczyniali się do rozwoju pracownika w wybranym przez nich kierunku.

Dlaczego to szkolenie?

W dobie kryzysu wiele przedsiębiorstw przeżywa trudne chwile. Problemy finansowe i walka o jak najlepszy wizerunek firmy zmuszają do wprowadzenia odpowiednich działań związanych z oszczędnością i marketingiem. Na szkoleniu dowiesz się jak stworzyć plan kryzysowy, efektywnie zarządzać pracownikami w trudnym okresie oraz budować wizerunek firmy w mediach i w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Dlaczego to szkolenie?

Szkolenia z obszaru zarządzania poświęcone są doskonaleniu umiejętności kierowania ludźmi. Każdy menedżer kiedyś zmierzy się z potrzebą zmiany w kierowanej przez siebie firmie. Zrozumienie, jak się zarządza zmianą, jak się powinno wprowadzać zmiany, jakie czynniki sprzyjają osiąganiu sukcesu we wprowadzaniu zmian, jest bardzo ważne w zarządzaniu. Jeżeli więc Twoja firma szykuje się do wprowadzenia zmian lub jest już w ich trakcie - przygotuj się i Ty, podczas naszego szkolenia.

Dlaczego to szkolenie?

Szkolenie to ma na celu udoskonalenie umiejętności rozwiązywania i diagnozowania konfliktów oraz usprawnienie funkcjonowania podczas konfliktu. Jeżeli w codziennym życiu, pracy jesteś narażony na ich występowanie, zapraszamy Cię na nasze szkolenie.

Dlaczego to szkolenie?

Czy Twoja praca wymaga publicznego przedstawiania wyników swoich działań, prezentowania raportów czy ofert współpracownikom, klientom lub przełożonym? Stajesz czasem przed zespołem i masz za zadanie przedstawić najnowsze dane? Jeżeli tak, to to szkolenie jest skierowane właśnie do Ciebie. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się przygotowywać i prowadzić prezentację tak, aby była ona profesjonalna, ciekawa, wzbudzała zainteresowanie i na długo zapadał w pamięć słuchaczy.

Dlaczego to szkolenie?

Ocenianie pracowników jest jednym z ważniejszych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Na szkoleniu Ocena okresowa przekażemy Ci wszystkie informacje i umiejętności niezbędne do przeprowadzania ocen okresowych i udzielania informacji zwrotnych.

Dlaczego to szkolenie?

Każdy menadżer spotyka się w codziennej pracy z koniecznością negocjowania – czy to w trakcie spotkań handlowych, gdzie warto wynegocjować jak najkorzystniejsze warunki dla firmy, czy w czasie rozmów z własnym przełożonym, czy też w przypadku, kiedy podwładny żąda podwyżki. Umiejętność przekonywania, generowania argumentów, zachowania dystansu emocjonalnego oraz znajomość trików negocjacyjnych przyda się każdemu menadżerowi.

Dlaczego to szkolenie?

Niezakłócona komunikacja w środowisku pracy jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje z przełożonymi. Szkolenie pomoże Uczestnikom na nabycie praktycznych umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji oraz asertywnego zachowania, docierając do poziomu wspólnych interesów. Wskażemy techniki komunikowania się w sytuacjach stresowych oraz metody radzenia sobie z własnymi emocjami. Wspólnie z Uczestnikami wypracujemy metody na stworzenie sprawnie działającego, zorientowanego na sukces zespołu.

Dlaczego to szkolenie?

"Zatrudniając pracownika, zatrudnia się zawsze całego człowieka. Nie można zatrudnić rąk do pracy, razem z nimi przychodzi ich właściciel".

- Peter F. Drucker

Odpowiedni pracownicy na odpowiednich stanowiskach stanowią fundament każdego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu Rekrutacja i selekcja przekażemy Ci wszystkie informacje oraz umiejętności niezbędne do tego, abyś umiał wybrać najlepszego kandydata na poszukiwanie stanowisko.

Dlaczego to szkolenie?

Szkolenia z obszaru zarządzania poświęcone są doskonaleniu umiejętności kierowania ludźmi. Na tym szkoleniu dowiesz się jak radzić sobie z kryzysem, jak zarządzać ludźmi podczas kryzysu i udoskonalisz umiejętność komunikowania się w sytuacjach trudnych.

Dlaczego to szkolenie?

Spójność i stabilność zachowania oraz konsekwencja w działaniu to bardzo istotne czynniki budujące autorytet menadżera i wpływające na jego odbiór przez pracowników. Dlatego też zdefiniowanie własnej wizji bycia menadżerem, określenie roli zawodowej, hierarchii wartości własnych i w zespole oraz stworzenie standardu zachowań i zasad współpracy z podwładnymi to podstawa do skutecznego zarządzania ludźmi. Nie można mówić o konsekwencji, ani spójności zachowania, jeśli nie ma się jasności, co do własnej roli zawodowej – jej wizji, misji, celów.