Opinie o naszych szkoleniach warsztatowych

Poniżej prezentujemy opinie uczestników naszych szkoleń
 

 Opinie o trenerach
prowadzących szkolenia warsztatowe
 Opinie o naszych trenerach
prowadzących szkolenia w formie poligonu

Opinie o naszych szkoleniach
w formie poligonu

 


Opinie o naszych szkoleniach warsztatowych:
 

“Profesjonalny handlowiec to bardzo ciekawy i niezwykle przydatny zakres szkolenia. Omawiane i ćwiczone zagadnienia można łatwo i szybko zastosować zarówno w praktyce zawodowej przy sprzedaży czy obsłudze klienta, jak i w życiu prywatnym w relacjach z bliskimi. Ucząc się  technik skutecznej sprzedaży, lepiej poznajemy siebie. Chcąc być bardziej efektywnym w kontakcie z klientem musimy poznać własne słabości i ograniczenia i pokonać je, czyli wykonać pracę nad sobą. To powoduje nasz rozwój i stanowi źródło sukcesu, a więc satysfakcji i samozadowolenia. W ten sposób podnosimy jakość naszego życia. A jeśli nam żyje się lepiej, to i z nami życie jest lepsze. Muszę jeszcze wspomnieć o materiałach szkoleniowych autorstwa Piotra Kądzielskiego-Zysk, które otrzymaliśmy na zajęciach. Bardzo szeroko potraktowany temat, podany przejrzyście, w prosty, przystępny sposób, a przy tym niezwykle treściwie. Po dwóch dniach szkolenia mam mnóstwo refleksji, co do dalszej drogi życiowej, oceny moich możliwości i kompetencji. Nie chciałabym poprzestać na tym co osiągnęłam dotychczas, tym bardziej, że zostałam  wzbogacona potężną pozytywną energią do pracy i do działania. Zbyt mało jest tego typu szkoleń. Dobrze by było, aby mogły być łatwiej dostępne, żeby każdy, kto czuje taką potrzebę mógł z tego skorzystać, choćby po to, aby ‘doładować akumulatory’.”

Barbara Szumska, Saturn Planet Sp. z o.o.

 

„Szkolenie przeprowadzone w miłej, życzliwej i profesjonalnej formie. Wzbudziło we mnie optymistyczne nastawienie do negatywnych sytuacji, otworzyło na nowe sposoby przedstawiania problemów (podejście do klienta).”

Iwona Soboń, Narodowy Fundusz Zdrowia

 

„Bardzo profesjonalne i przystępne przedstawienie tematu. Informacje uzyskane podczas szkolenia pomogą mi bardziej profesjonalnie podejść do swojej pracy. Wszystkie zagadnienia były bardzo ciekawe i pozwoliły usystematyzować moje spostrzeżenia.”

Rafał Kucharski, Narodowy Fundusz Zdrowia

 

„Uważam szkolenie za bardzo dobrze przeprowadzone, dużo można wykorzystać w pracy i nie tylko. Ciekawe tematy na temat osobowości, sposoby prowadzenia rozmów z asystentką, prezesem. Sposoby jak przekonać ich do oferty, jakich używać argumentów.”

Anna Michalczyszyn, Harvard Business Review

 

„Szkolenie było naprawdę dobre. Nauczyłam się wielu ciekawych technik i poznałam (zobaczyłam siebie) w innym świetle. Przyda się w pracy – to pewne. Poznałam dokładnie typy osobowości i nawet wiem, że być może myliłam się co do siebie – a to bardzo ważne dla mnie. Po za tym już wiem jakich technik nie stosować, a jakie tak i jak to może być postrzegane przez druga stronę”

Katarzyna Mowek, Athletic

 

„Zdobyłam podczas szkolenia dużo informacji praktycznych, wiedza, jaką mogliśmy uzyskać podczas tego szkolenia posłuży nam w lepszych relacjach. Umiejętności praktyczne wykorzystam podczas sprzedaży telefonicznej produktów oferowanych przez naszą firmę. Mam też większą pewność co do tego, co mówię o naszym produkcie.”

Marta Donleacka, Harvard Business Review

 

„Jako nowy pracownik, dzięki temu szkoleniu, mogłam zapoznać się z pracownikami innych 10 województw, jak i pracownikami MRR, z którymi cały czas się mailuje oraz rozmawia przez telefon. Szkolenie zmniejszyło dystans.”

Agnieszka Dulęba, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

 

„Szkolenie bardzo ciekawe, skupiające opinie uczestników, angażujące. Przy okazji dowiedziałem się ciekawych rzeczy o swojej osobowości i nauczyłem się, jak mogę nad nią pracować.”

Piotr Bejger, Pricewaterhouse Coopers

 

„Bardzo ciekawe szkolenie, pokazujące różne możliwości wpływania na ludzi i odbierania ich. Bardzo przydatne do pracy zawodowej.”

Magdalena Madowicz - Jeznach, Bank Polskiej Spółdzielczości S. A.

 

Szkolenie bardzo profesjonalne. Otrzymałam praktyczne wskazówki jak komunikować się w sposób skuteczny z klientem wykorzystując określone techniki, o których wcześniej nie miałam pojęcia. Sposób prowadzenia szkolenia był bardzo interesujący, wciągający uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa w zajęciach – nie można było się nudzić. Materiały szkoleniowe bardzo przydatne.

Grażyna Seweryn, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

 

„Szkolenie bardzo praktyczne. Nabyta wiedza zdecydowanie przyda mi się w pracy. Szczególnie elementy: jak budować zdanie/pytanie, jakich zwrotów unikać, jak podejść do przekonywania klienta.”

Jarosław Ostrowski, Hewlett – Packard

 

„Jestem bardzo zadowolona z tego szkolenia. Dowiedziałam się wielu nowych, ciekawych i przydatnych (zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym) rzeczy na temat skutecznej komunikacji z różnymi typami ludzi.”

Sylwia Nagłowska, Pricewaterhouse Coopers

 

“Uważam szkolenie za bardzo owocne, gdyż dzięki praktycznym ćwiczeniom, a nie samemu wykładowi, zmuszeni byliśmy działać i ruszyć głową.”

Tomasz Gawron, Pricewaterhouse Coopers

 

“Profesjonalnie, z żywiołem, wartościową treścią, bardzo pomocnymi ćwiczeniami (dobranymi do potrzeb i codziennej pracy uczestników). Trenerzy dużo dają uczestnikom indywidualnie.”

Anna Olczyk, Pricewaterhouse Coopers

 

“Po raz pierwszy doświadczyłem tak profesjonalnego treningu z tak dużą ilością praktycznych rad dotyczących mojego zawodu.”

Łukasz Koprowski, Pricewaterhouse Coopers

 

„Szkolenie skuteczne i praktyczne. Uświadamia nam, co musimy wziąć pod uwagę, żeby być bardziej efektywnym. Nauczyłam się jak wykorzystać swoje atuty w pracy.”

Aneta Pradej, Grupa PKF

 

„Forma zajęć pozwoliła na lepsze zrozumienie przykładowego materiału. Ćwiczenia pozwoliły na zawężenie jego pierwotnego przeznaczenia. Szkolenie przydatne w zrozumieniu niektórych procesów i sposobów rozumowania.”

Agnieszka  Pietrzalczyk, Grupa GFK

 

„Praktyczne przedstawienie form radzenia sobie z organizacją pracy, czasem, które skutecznie można wcielić w życie i odpowiednio przekształcić z zastosować w codziennej pracy. Forma przekazu odpowiednio dobrana do tematyki zajęć. Przedstawione przykłady znaleźć można bez specjalnego wysiłku w codziennym otoczeniu, w związku z tym ich przydatność jest znacząca.”

Agnieszka Krawczyk, Grupa GFK

 

„Ze szkolenia i jego formy jestem bardzo zadowolona. Nauczyłam się wyznaczania hierarchii zadań i niektórych metod ograniczania pożeraczy czasu.”

Justyna Grabiec, Grupa PFK

 

„Szkolenie dobrze dobrane do specyfiki mojej pracy. Ciekawe i zróżnicowane formy edukacyjne. Wyciągnąłem wiele wniosków ze szkolenia. Widzę wiele aspektów w mojej postawie, które muszę poprawić. Zwrócę szczególną uwagę na przestrzeganie konsekwencji w moich decyzjach i zachowaniach.”

Jarosław Jakubik, Indesit Company Polska sp. z o. o.

 

„Bardzo interesująca forma szkolenia, angażuje uczestników i zachęca ich do aktywności – warsztaty i ćwiczenia bardzo przydatne i praktyczne. Na pewno mogę wykorzystać wiedzę i umiejętności związane z wystąpieniami przed pracownikami, korekta błędów, poprawa komunikacji.”

Damian Kowalski, Indesit Company Polska sp. z o. o.

 

„ Do wykorzystania mam teraz bardzo szeroki zakres wiedzy. Ilość detali i przykładów jest imponująca. Bardzo ważny dla mnie jest model ‘co wolno, czego nie wolno'.  Najbardziej zainspirowały mnie elementy coachingu, nowe były też typy osobowości oraz reguły nimi rządzące.”

Łukasz Kozik, Action Care

 

„Podobało mi się nastawienie na naukę rozwiązywania indywidualnych problemów konsultantów. Dzięki temu szkolenie pozwoli na lepsze opanowanie podczas sytuacji krytycznych oraz na lepszą ocenę rozmówcy, w wyniku czego zostanie on lepiej obsłużony.”

Adam Sekuła, Asseco Poland S. A.

 

„Najbardziej istotne były części szkolenia praktyczne – pozwalające aktywnie uczestniczyć w szkoleniu, jak i obserwować podczas szkolenia innych uczestników. Zainteresowały mnie szczególnie techniki rozmowy z klientem, poznanie osobowości klienta i szybsze nawiązywanie kontaktu.”

Jacek Jechna, Ekoplon S. A.

 

„Forma prowadzenia szkolenia była atrakcyjna i sprzyjała uczeniu się, ponieważ zawierała elementy teorii i praktyki. Szkolenie było przydatne, ponieważ pokazało moje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem.” Szczególnie zainteresowały mnie sposoby prowadzenia rozmów z klientami.”

Mariusz Dałba, Ekoplon S. A.

 

„Krótkie wprowadzenie i ciekawe ćwiczenia uważam za bardzo ciekawą formę szkolenia. Myślę, że szkolenie będzie bardzo przydatne nie tylko w pracy, ale i w życiu osobistym. Zwrócę szczególną uwagę na rolę cech osobowości, pracę nad motywacją oraz rolę dialogu w kontaktach z ludźmi.”

Mirosław Kutrowski, Geac Polska

 

„Szkolenie w całej swojej formie pozwala na praktyczne wykorzystanie w naszej pracy. Konkretne rady radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych podane na przykładach, potwierdzają przydatność tego szkolenia.”

Karolina Mikołajczyk-Konopka, Medycyna Rodzinna

 

„Spośród innych warsztatów, te były najbardziej fachowo poprowadzone. Był element zabawy, jak i patosu. Były i atrakcyjne, i edukacyjne. A przede wszystkim zwróciło moją uwagę życzliwe, a nawet przyjazne nastawienie instruktorów. Byli gotowi do oddania nam tego, co mają najlepsze. Zależało im na nas i to było widać.”

Bartek Bisos, Warsztaty Aktywizacji Zawodowej

 

,„Jako 1-rocznego menedżera, szkolenie stanowi dla mnie świetną bazę na starcie. Będę wykorzystywać informacje i zdobyte umiejętności w swojej pracy. Szczególnie – organizacja pracy, planowanie, sposób prowadzenia spotkań. Cenne też było uświadomienie sobie, że do każdego typu osobowości stosuje się inny styl zachowania.”

Marta Zemka, KMPG