Opinie o trenerach prowadzących zajęcia warsztatowe

Poniżej prezentujemy opinie uczestników naszych szkoleń:

 


Opinie o trenerach prowadzących nasze szkolenia warsztatowe:

 

„Podstawowa cecha prowadzenia szkolenia to oparcie na współpracy między trenerem, a członkami grupy, pozwoliła na lepszy rozwój indywidualny członków grupy.”

Adam Sekuła, Asseco Poland S. A.

 

„Wysoki profesjonalizm a zarazem elastyczność szkolenia. Wspaniałe przygotowanie obu trenerek. Brak elementów stresujących. Trenerki stosowały liczne przykłady, praktyczne zastosowanie, wiadomość do mnie docierała sama. Bardzo pozytywne nastawienie poprawiło mi humor. Czułem się dobrze i komfortowo.”

Łukasz Kozik, Action Care

 

„Trener wykazywał żywe zaangażowanie w tematykę warsztatów. Jego entuzjazm udzielał się uczestnikom.”

Agnieszka Pietrzalczyk, Grupa GFK

 

„Trener bardzo fajny, świetne przykłady podawał. Dobrze przedstawił materiał.”

Justyna Grabiec, Grupa PFK

 

„Trener fajnie zmniejszył dystans w rozmowie z nami. Szkolenie było bardzo merytoryczne i profesjonalnie przygotowane.”

Jarek Jakubik, Indesit Company Polska sp. z o. o.

 

„Bardzo przyjazny styl komunikacji, bardzo bogata wiedza poparta dużą ilością przykładów – łatwo buduje pozytywne relacje z uczestnikami szkolenia.”

Damian Kowalski, Indesit Company Polska sp. z o. o.

 

„Trenerzy prowadzili szkolenie w sposób interesujący, było wiele scenek, dzięki którym spojrzałam inaczej na swoje zachowanie, sposób wypowiadania się, a także gestykulację.”

Anna Szur, Medycyna Rodzinna

 

„Trener miał dobry kontakt z grupą, cenne uwagi i spostrzeżenia. W bezstronny sposób przekazywał komentarze i uwagi.”

Alina Kusiak, Medycyna Rodzinna

 

„Bardzo dobra komunikacja, reakcje na bieżąco na pojawiające się zagadnienia, świetne przygotowanie – widać profesjonalizm, indywidualne podejście i doświadczenie”

Marta Zemka, KPMG

 

„Pan Piotr jest doskonałym szkoleniowcem. Ma rozległą wiedzę i potrafi ją w przystępny i ciekawy sposób przekazać. W naszym przypadku, miał tym bardziej zadnie utrudnione, że każdy z nas wykonuje inną pracę, każdy ma inne doświadczenia i z innymi oczekiwaniami rozpoczynaliśmy zajęcia. Trener świetnie sobie z tym poradził. Szybko zintegrował grupę. Spowodował, że wszyscy byliśmy aktywni, na bieżąco wymienialiśmy swoje uwagi, spostrzeżenia i doświadczenia. Pan Kądzielski prowadził warsztaty dynamicznie, tak, że nie czuło się zupełnie upływającego czasu. Z niecierpliwością oczekuję na kolejny dzień szkolenia, szkoda, że ostatni.”

Barbara Szumska, Saturn Planet Sp. z o.o.

 

„Trener sprawił, że czułam się bardzo dobrze w towarzystwie jego i innych uczestników szkolenia, których wcześniej nie znałam, a co najważniejsze zmienił moje nastawienie do własnej osoby, teraz staram się być bardziej otwarta i pewna siebie.

Grażyna Seweryn, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

 

„Naturalny, żywiołowy, duża wiedza i doświadczenie. Profesjonalny, dobry kontakt z uczestnikami.”

 Adam Wereski, Naczelnik Wydziału Sprzedaży Banku Polskiej Spółdzielczości S. A.

 

„Profesjonalny trener, błyskotliwy i potrafiący znaleźć z łatwością kontakt z grupą”

Magdalena Madowicz - Jeznach, Bank Polskiej Spółdzielczości S. A.

 

“Trener jest profesjonalistą. Zajęcia prowadzi w urozmaicony sposób. Dociera do każdego uczestnika. Nie można się nudzić.”

Karol Kapinos, PZL Sp. z o.o.

 

“Prowadzący wykazywali wysoki stopień kompetencji merytorycznych, współpracowali z grupą w sposób konstruktywny i efektywny”

Pracownik firmy PZL Sp. z o.o.

 

“Trener posiada wysokie zdolności empatyczne. Potrafi wyłapać słabe jak i mocne strony uczestnika szkolenia. Pomaga odkryć ukryty potencjał”

Ewa Kilian, PZL Sp. z o.o.

 

“Zajęcia były  prowadzone aktywnie, ciekawie. Prowadzący miał dobry kontakt z uczestnikami szkolenia, potrafił ich zaangażować do działania, aktywnego uczestnictwa i efektywnego myślenia. Materiał, treść i forma bardzo interesująca i niezwykle przydatna, zarówno w pracy zawodowe, jak i w życiu”

Handlowiec z firmy PZL Sp. z o.o.

 

“Trener sympatyczny, bezpośredni, dobrze przygotowany do zajęć. W ciekawy sposób przekazywał wiedzę, potrafił zmusić uczestników do myślenia. Tematyka podana w sposób praktyczny, dużo “scenek” odzwierciedlających faktyczne zachowania negocjatorów. Trener posiada dużą wiedzę merytoryczną i praktyczną.”

Kazimierz Wojak, PZL Sp. z o.o.

 

“Szkolenie prowadzone było dynamicznie – mimo dużej ilości godzin nie pojawiło się znudzenie. Tematy omawiane były w sposób jasny i zrozumiały. Aktywny udział uczestników pozwalał na przełamywanie własnych barier.”

Pracownik firmy PZL Sp. z o.o.

 

“Liczne przykłady, praktyczne zastosowanie. Wiedza sama do mnie docierała. Bardzo pozytywne nastawienie trenera poprawiało mi humor. Czułem się dobrze i komfortowo.”

Łukasz Kozik, ACTION CARE

 

“Realizacja – po prostu świetna. Bardzo profesjonalne podejście, bardzo duże doświadczenie, co w coachingu jest najważniejsze.”

Pracownik firmy HBI Polska

 

“Trenerka bardzo kompetentna, poważnie traktująca swoją pracę. Dodatkowo umiejąca budować pozytywne relacje z uczestnikami. Pełen profesjonalizm.”

Urszula Kryczka

 

“Szkolenie było poprowadzone profesjonalnie, trener z łatwością nawiązał z nami bardzo dobre relacje oraz umiejętnie i z zaciekawieniem przedstawił materiał szkoleniowy.”

 Liwia Błażczuk, Benefit Systems

 

“Trenerzy prowadzili w sposób interesujący szkolenie, było wiele scenek, dzięki którym spojrzałam na swoje zachowanie, sposób wypowiadania się, a także gestykulację”

Anna Szur, Medycyna Rodzinna

 

“Oceniam kompetencje, styl komunikacji i budowanie relacji przez trenera bardzo wysoko. Prowadzący posiadał wiedzę merytoryczną, potrafił w sposób atrakcyjny ją przekazać i poprzez liczne ćwiczenia pomagał sprawdzić się uczestnikom w sytuacjach głoszenia prezentacji.”

Andrzej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

 

“Trener angażował wszystkich, nie było nudnych momentów, teoria przeplatana była ćwiczeniami, co było zdecydowanie pozytywne.”

Pracownik firmy Medicover Sp. z o.o.

 

„Trener wyrażał zaangażowanie w prowadzeniu szkolenia, przeprowadzał dużo praktycznych scenek, wywoływał dyskusje.”

Anna Michalczyszyn, Harvard Business Review