"Szkolenia zostały przeprowadzone prawidłowo i charakteryzowały się wysokim poziomem merytorycznym oraz organizacyjnym. Spotkania zostały przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. W trakcie zajęć panowała bardzo sprzyjająca udoskonalaniu obszarów handlowych i rozwojowych, miła i pozytywna atmosfera".

BIALCHEM

Cykl szkoleń z zakresu doskonalenia umiejętności handlowych - 2017

empik-referencjeWarsztat został dobrze oceniony przez uczestników szkolenia, zarówno pod względem przyznania przez nich oceny punktowej jak i wyrażenia indywidualnej opinii jakościowej.

Empik

Cykl szkoleń - 2017

caro-referencjeSzkolenie zostało przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny.

Caro

Szkolenie z zakresu obsługi klienta - 2017

arctic-poligon-handlowy[…] szczególnie cenna była możliwość szlifowania swoich umiejętności w wielu praktycznych ćwiczeniach, szkolenie było dopasowane do naszych potrzeb.

Arctic Paper

Poligon Handlowy - 2016

creamfinance-telemarketing-poligon-handlowySzkolenie charakteryzowało się wysokim poziomem merytorycznym i organizacyjnym.

Creamfinance Poland

Poligon Handlowy - 2016

referencje_samsungOsoby biorące udział w szkoleniu wysoko oceniły zarówno treść i zakres szkolenia, jak również wiedzę, kompetencję i umiejętności dydaktyczne osób prowadzących.

Samsung R&D Institute Poland - 2015 rok

Cykl szkoleń

elmega_-_windykacje_telefoniczne_-_12.03.2015Praktycznie zagadnienia poparte konkretnymi sytuacjami, ciekawie prowadzone, z humorem, co zapewniało dobrą atmosferęi łatwiejszą przyswajalność wiedzy.

Konsorcjum Hurtowni Elektrycznych Elmega

Szkolenie Windykacje telefoniczne - 2015 rok

tesco_-_szkolenie_skuteczne_negocjacje_zakupowe_-_2014-2015_1Firma sprostała wyzwaniu – duża otwartość, elastyczność oraz wiedza i doświadczenie pozwoliły odpowiedzieć na potrzeby zespołu kupieckiego.

Tesco Polska Sp. z o.o. - 2015 rok

Cykl szkoleń Skuteczne negocjacje zakupowe

elmega-windykacje_telefoniczneWszyscy uczestnicy uznali, że warsztat spełnił swój cel. Szkolenia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny i z zachowaniem należytej staranności. Współpraca z firmą Biznes Edukator Sp. z o.o. jest godna polecenia.

Konsorcjum Hurtowni Elektrycznych Elmega - 2015 rok

Szkolenie Windykacje telefoniczne - poziom rozszerzony

makro_etyka_w_biznesie_06.2005-page-001Przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania na etapie konstruowania programu jak i jego realizacji. Firma jest godna polecenia, dlatego też zachęcam do korzystania z jej usług.

Makro Cash and Carry Polska - 2015 rok

Szkolenie z Etyki w biznesie

polonusChcemy podkreślić wysoką jakość i atrakcyjność prowadzonych szkoleń, fachowośc trenerów oraz przydatność praktyczną prezentowanych ćwiczeń.

Polnus - 2012 rok

Cykl szkoleń

hp-_cykl_szkolen_07.2007-03.2008Współpraca z zespołem Biznes Edukator była miłym doświadczeniem dla organizatorów i uczestników szkolenia. … Podsumowując, usługi szkoleniowe świadczone przez firmę spełniły nasze oczekiwania.

HP - Hewlett Packard - 2008 rok

Cykl szkoleń

thyssenkrupp_energostal_negocjacje_ceny_2007-page-001Program szkolenia, zaproponowany przez trenerów, został oparty na autentycznych scenkach z życia firmy, miał formę praktycznych warsztatów. … Biorąc pod uwagę oceny osób uczestniczących w szkoleniu oraz własne spostrzeżenia szczerze polecam Firmę Biznes Edukator.

ThyssenKrupp Energostal - 2007 rok

Szkolenie negocjacje ceny

bank_polskiej_spoldzielczosci_skuteczna_sprzedaz_i_profesjonalny_trener_12.2007-03.2008-page-001firma Biznes Edukator Sp. z o.o. zrealizowała projekt trzech szkoleń połączonych z coachingiem. Szkolenia zostały przeprowadzone należycie, zgodnie z naszymi oczekiwaniami oraz wytycznymi zawartymi w umowie.

Bank Polskiej Spółdzielczości - 2008 rok

Szkolenie Skuteczna sprzedaż i profesjonalny trener

pro_industry_refOceniam szkolenie przeprowadzone przez Biznes Edukator jako wątkowe cenne i w pełni dopasowane do specyfiki działalności naszej firmy. Szkolenie wpłynęło zdecydowanie w pozytywny sposób na rozwój osobisty uczestników oraz skutecznie zwiększyło sprzedaż.

PRO-INDUSTRY - 2014 rok

Szkolenie Akcelerator sprzedaży

polska_izba_pogrzebowa_-_techniki_sprzedazy_-_15.11.2014Szkolenie przeprowadzone w sposób merytoryczny, przejrzysty … Trener maksymalnie zaangażował uczestników oraz dołożył wszelkich starań, by w tak krótkim czasie przekazać najważniejsze techniki i wskazówki z technik sprzedaży.

Polska Izba Pogrzebowa - 2014 rok

szkolenie z Technik sprzedaży

mw_spedition_telemarketing_29-30_01_2015_referencje-page-001Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalnie zorganizowany, z należytąstarannością oraz zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.

M&W Spedition - 2015 rok

Szkolenie Telemarketing

harvard_business_school_publishing_ican_telemarketing_03.2008-page-001Firma Biznes Edukator okazała się być rzetelnym i zaangażowanym organizatorem, a trenerzy łatwo nawiązywali kontakt z grupą. Rekomendujemy firmę Biznes Edukator jako godnego zaufania partnera oraz profesjonalistę.

Canadian International Management Institute - 2008 rok

Szkolenie z Telemarketingu

bos_sprzedaz_06.2012-page-001Usługa wykonana została zgodnie z moimi oczekiwaniami: dopasowano ją do moich potrzeb i przeprowadzono w należyty sposób. Tym samym rekomenduję usługi firmy Biznes Edukator Sp. z o.o. wszystkim firmom chcącym podnieść kompetencje swoich pracowników.

Bank Ochrony Środowiska S. A. - 2008 rok

Szkolenie ze Sprzedaży

supravis2Oceniam szkolenia prowadzone przez firmę Biznes Edukator Sp. z o,o, jako cenne oraz mające olbrzymi wpływ na rozwój umiejętności kierowniczych oraz handlowych podległego zespołu.

Supravis Group S.A. - 2013 rok

Cykl szkoleń

centrum_prawa_bankowego-sprzedaz_14.03_i_25.04.2008Firma Biznes Edukator wykazała się dużym profesjonalizmem w przygotowaniu szkolenia. Doskonały kontakt i elastyczność trenerów pozwoliły stworzyć szkolenie idealnie dopasowane do naszych potrzeb.

Centrum Prawa Bankowego i Informacji - 2008 rok

Szkolenie Skuteczna sprzedaż

prefabet_kluczbork-sprzedaz02.2008Zespół ocenił jakość i przydatność szkolenia bardzo wysoko. Uczestnicy podkreślali praktyczne podejście do poruszanych tematów, pozytywną atmosferę i adekwatność poruszanych kwestii do problemów, z jakimi stykają się w codziennej pracy.

P.V. Prefabet Kluczbork S.A. - 2008 rok

Szkolenie Skuteczna sprzedaż

referencje_jet-page-001Usługa szkoleniowa realizowana przez firmę Biznes Edukator Sp. z o.o. spełniała wszystkie standardy w zakresie kształcenia. Rekomenduje firmę jako rzetelnego i profesjonalnego partnera szkoleniowego.

JET Group - 2014 rok

Szkolenie Negocjacje handlowe

ref-erbrudFirma Biznes Edukator Sp. z o.o. .. przeprowadziła cykl Poligonów Negocjacyjnych „Skuteczne Negocjacje” dla kierowników niższego i wyższego szczebla firmy ERBRUD S.A. .. szkolenia zostały przeprowadzone w należyty i prawidłowy sposób.

ERBRUD - 2013 rok

Cykl Poligonów Negocjacyjnych

pgm_-_negocjacje_w_procesie_windykacji_05.05.2011-page-001Zdobyta wiedza na szkoleniu oraz cenne wskazówki i dobre rady, pomogą naszym pracownikom skutecznie realizować zadania związane z procesem windykacji, obsługą klienta oraz rozwiązywaniem konfliktów.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2011 rok

Szkolenie Negocjacje w procesie windykacji

20140529105551842_0001Firma zrealizowała usługi, które zostały wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających, z jakości szkolenia.

Cykl szkoleń - 2012

agencja_marketingowaWykonanie szkolenia odbyło się w sposób bardzo profesjonalny, rzetelny, trenerzy przedstawiali swoją wiedzę znakomicie.

Szkolenie ze Sprzedaży i obsługi klienta biznesowego

eco_enterprise_refUsługa została wykonana na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym. W związku z powyższym z przyjemnością polecamy firmę Biznes Edukator jako profesjonalnego partnera.

Szkolenie ze Skutecznej sprzedaży

teltechSzkolenie zostało przeprowadzone z dużym profesjonalizmem i każdy jego etap był bardzo interesujący. … Osoby biorące udział w szkoleniu potwierdziły dużą wagę i przydatność zdobytej wiedzy i sposobów jej praktycznego wykorzystania.

Szkolenie Skuteczne negocjacje w biznesie

20140529105551842_0001Na szczególną pochwalę zasługuje sposób prowadzenia zajęć – przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników szkoleń…

Cykl szkoleń

polonusSzkolenia prowadzone były profesjonalnie i z zaangażowaniem, na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabyli wiedzę i umiejętności, które wykorzystują w codziennej pracy.

Cykl szkoleń

teltechSzkolenia były przeprowadzone ciekawie, w sposób angażujący uczestników. Pozyskane na szkoleniach informacje oraz nabyte umiejętności zostaną zapewne wykorzystane w kontaktach handlowych oraz codziennej pracy.

Cykl szkoleń

murator_sprzedaz_i_negocjacje_5-6.05.2005-page-001Prowadzili szkolenie w sposób usystematyzowany i w atmosferze sprzyjającej nauce. .. Szkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i nowatorskie podejście do tematu. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia.

Szkolenie Motywacja w sprzedaży i skuteczne negocjacje - 2005

medycyna_rodzinna_profesjonalna_obsluga_klienta_z_elementami_zarza_ludzmi_02-06.2006-page-001Zakres tematyczny był przygotowany i dopasowany do potrzeb naszej firmy. Przekazana przez trenerów wiedza i otrzymane materiale szkoleniowe są wykorzystywane przez pracowników w codziennych obowiązkach.

Cykl szkoleń - 2006

decora_profesjonalne_prezentacje_19-20.04.2005-page-001Dzięki dynamicznemu prowadzeniu, doskonałemu opanowaniu tematu przez trenerów oraz wielu praktycznym ćwiczeniom pozyskaliśmy wiedzę bardzo potrzebną podczas prowadzenia prezentacji w każdych okolicznościach. .. Nasz sukces jest też zasługą firmy…

Szkolenie Profesjonalne prezentacje i kontakt z mediami - 2005

asseco_obsluga_klienta_2006Zarówna szkolenia, jak i spotkania integracyjne zostały bardzo wysoko ocenione przez pracowników Asseco Poland S.A., a ich efekty już teraz dostrzegamy w codziennej pracy.

Cykl szkoleń - 2006

medycyna_rodzinna_profesjonalna_obsluga_klienta_z_elementami_zarza_ludzmi_02-06.2006-page-001Wszyscy uczestnicy bardzo pozytywnie oceniają całość szkolenia. Polecamy firmę … jako solidną, profesjonalną i wartą zaufania firmę.

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta - 2007

wotkservice_emocje_w_negocjacjach_21-22.11.2002-page-001Zakres tematyczny szkolenia oraz formułę jego przeprowadzenia oceniam wysoko. Dużym autorytetem prowadzonych zajęć było ciekawe i urozmaicone podejście do tematyki szkolenia.

Szkolenie Emocji w negocjacjach - 2003