Dlaczego warto wybrać właśnie  to szkolenie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 27.11.2017 - 28.11.2017
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby zatrudnione w działach PR;
  • Osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania wizerunku w mediach;
  • Osoby mające na co dzień do czynienia z mediami;
  • Osoby, które chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w mediach.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Badanie potrzeb

Każde nasze szkolenie otwarte poprzedzone jest dokładnym zbadaniem potrzeb uczestników. Pozwala to na dopasowanie programu szkolenia do tego, co ważne i przydatne dla osób uczestniczących w szkoleniu. Dzięki temu szkolenie staje się niezwykle praktyczne i w związku z tym bardziej efektywne.

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy, tworzone są w postaci praktycznego podręcznika o dużej objętości (60-90 stron) po wnikliwym badaniu potrzeb szkoleniowych uczestników i zawierają treści, które będą przekazywane podczas szkolenia. Na życzenie uczestników wysyłamy je również w formie PDF przed szkoleniem.

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne.  Wykłady i suche gadanie ograniczamy do niezbędnego minimum (krótko przedstawiamy zagadnienie i od razu przechodzimy do ćwiczeń, podczas których uzupełniamy wiedzę uczestników), koncentrujemy się na ćwiczeniu poszczególnych umiejętności i symulacjach rozmów, skupiamy się na tym, czego uczestnicy nie mogą sami zrobić poza szkoleniem, czyli na ćwiczeniu praktycznych umiejętności.

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie przeprowadzone w Centrum Szkoleniowym w Warszawie. Z dala od miejskiego zgiełku stworzyliśmy pięć wyjątkowych sal szkoleniowych. Zobacz nasze Sale Szkoleniowe.

Forma prowadzenia szkolenia

budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

 

szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

Szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym prowadzone jest w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia

 

STRATEGIA PR MARKI

moduł  – 1  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nazwa, slogan reklamowy, spójne logo;
  • Określenie targetu, czyli kto będzie naszym klientem;
  • Słabe i mocne strony konkurencji – czym będzie się wyróżniać nasza marka;
  • Cele długofalowe marki, czyli co chcemy mieć na finiszu;
  • Cele krótkoterminowe, czyli co chcemy zdobywać na etapach;
  • Analiza SMART – określamy nasze cele;

PREZENTACJA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ JAKO ELEMENT BUDOWY WIZERUNKU ORGANIZACJI

moduł – 2  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Mamy najlepszych specjalistów – ZAWSZE, czyli maksymalny nacisk na profesjonalizm;
  • Mamy najlepszych ludzi – ZAWSZE, czyli „ludzka twarz” kadry;
  • Zadowolona kadra – ZAWSZE – tylko taką prezentujemy;

KOMUNIKACJA I PR W INTERNECIE

moduł – 3  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nie ma cię w Internecie – nie istniejesz!
  • Co powinna zawierać witryna internetowa marki;
  • Fan page w mediach społecznościowych;
  • Fora internetowe i marketing szeptany;

LOBBING I PUBLIC AFFAIRS

moduł – 4  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Łapówka a lobbing;
  • Kto jest adresatem lobbingu i public affairs?
  • Dlaczego warto lobbować?
  • W jakich sprawach lobbować?

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

moduł – 5  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Norma ISO 26000 o społecznej odpowiedzialności biznesu;
  • Społeczne i środowiskowe aspekty funkcjonowania firmy;
  • Społeczna odpowiedzialność w biznesu w sektorze MSP;

PUBLIC RELATIONS KRYZYSOWE

moduł – 6  szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Spójne informacje do mediów;
  • Czy zamiatać sprawę pod dywan?
  • Przyznać się czy przeprosić?
  • Jedno źródło informacji;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników

Szkolenie Budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym poprowadzi jeden z poniższych trenerów