Dlaczego to szkolenie?

Wielu z nas wydaje się, że prowadzenie działań w social media to przysłowiowa bułka z masłem. Rano kawka, potem reklama naszej firmy, wieczorem jakiś filmik z YouTube... W nudne dni mamy kalendarz świąt z nonsenspedii i treści na fanpage gotowe. Czy można inaczej? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Szkolenie obejmuje dużo wiedzy z zakresu content marketingu: jakie treści tworzyć, do kogo, kiedy i gdzie postować, w jaki sposób mierzyć. Poznamy zasady i modele przekonujące do zakupu oraz będziemy pracować nad wizerunkiem marki. Zapoznamy się ze strategiami komunikacji. A na koniec warsztaty praktyczne.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 13.12.2017
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 890 + 23% VAT

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie skierowane jest  do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia

 jak prowadzić komunikację w social media

Szkolenie dotyczące prowadzenia komunikacji w social media  prowadzone jest w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy najnowsze formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia

 jak prowadzić komunikację w social media

CONTENT MARKETING

moduł 1 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

GRUPA DOCELOWA I DOBIERANIE TREŚCI

moduł 2 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

KIEDY POSTOWAĆ? CO POSTOWAĆ?

moduł 3 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

ANALITYKA SOCIAL MEDIA

moduł 4 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

MODEL EEIA

moduł 5 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

WARSZTAT

moduł 7 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 8 – szkolenie jak prowadzić komunikację w social media

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników

Szkolenie jak prowadzić komunikację w social media? poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Justyna Hoppe