Dlaczego to szkolenie?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Warsztat obejmuje krótką część teoretyczną o budowaniu wizerunku i social media, głównie skupia się na praktycznych aspektach – narzędziach, umiejętnościach oraz rozwiązaniach, które można zastosować. Pojawia się też aspekt employer brandingu – prezentowania firmy dla potencjalnych pracodawców. Jest też mowa o tym jak uprawiać public relations w social media.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 690 + 23% VAT

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie skierowane do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Badanie potrzeb

Każde nasze szkolenie otwarte poprzedzone jest dokładnym zbadaniem potrzeb uczestników. Pozwala to na dopasowanie programu szkolenia do tego, co ważne i przydatne dla osób uczestniczących w szkoleniu. Dzięki temu szkolenie staje się niezwykle praktyczne i w związku z tym bardziej efektywne.

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy, tworzone są w postaci praktycznego podręcznika o dużej objętości (60-90 stron) po wnikliwym badaniu potrzeb szkoleniowych uczestników i zawierają treści, które będą przekazywane podczas szkolenia. Na życzenie uczestników wysyłamy je również w formie PDF przed szkoleniem.

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne.  Wykłady i suche gadanie ograniczamy do niezbędnego minimum (krótko przedstawiamy zagadnienie i od razu przechodzimy do ćwiczeń, podczas których uzupełniamy wiedzę uczestników), koncentrujemy się na ćwiczeniu poszczególnych umiejętności i symulacjach rozmów, skupiamy się na tym, czego uczestnicy nie mogą sami zrobić poza szkoleniem, czyli na ćwiczeniu praktycznych umiejętności.

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie przeprowadzone w Centrum Szkoleniowym w Warszawie. Z dala od miejskiego zgiełku stworzyliśmy pięć wyjątkowych sal szkoleniowych. Zobacz nasze Sale Szkoleniowe.

Forma prowadzenia szkolenia wizerunek firmy – wirtualny employer branding

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia wizerunek firmy – wirtualny employer branding

 

CO TO JEST WIZERUNEK? JAK GO BUDOWAĆ?

moduł 1 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

OBSZARY DZIAŁAŃ W INTERNECIE Z NACISKIEM NA SOCIAL MEDIA

moduł 2 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

ZAGROŻENIA DLA WIZERUNKU I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ

moduł 3 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

NARZĘDZIA POTRZEBNE DO ZARZĄDZANIA I BUDOWANIA WIZERUNKIEM

moduł 4 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

EMPLOYER BRANDING

moduł 5 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

PUBLIC RELATIONS W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

DYSKUSJA I INDYWIDUALNE KONSULTACJE

moduł 7 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników

Szkolenie Wizerunek firmy – wirtualny employer branding poprowadzi jeden z poniższych trenerów