Szkolenie Jak prawidłowo rozliczyć ostatecznie cały projekt oraz jak przygotować się do kontroli po zakończeniu projektu unijnego?

Dlaczego to szkolenie?

Wizerunek firmy i działania marketingowe z tym związane dla części właścicieli to strata pieniędzy i czasu nieprzynosząca żadnych korzyści firmie. Twierdzą, że dobra sprzedaż bezpośrednia to klucz do sukcesu firmy. Czy jest to prawda? A czy sprzedaż bezpośrednia nie jest łatwiejsza i tym samym skuteczniejsza jeśli handlowiec ma perswazyjne materiały handlowe takie jak folder reklamowy, prezentację multimedialną lub może odnieść się do strony internetowej zawierającej referencje, listę przeprowadzonych projektów. Jak skutecznie budować wizerunek firmy przyczyniający się do zwiększenia sprzedaży dowie się uczestnik szkolenia.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1290 + 23% VAT

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Badanie potrzeb

Każde nasze szkolenie otwarte poprzedzone jest dokładnym zbadaniem potrzeb uczestników. Pozwala to na dopasowanie programu szkolenia do tego, co ważne i przydatne dla osób uczestniczących w szkoleniu. Dzięki temu szkolenie staje się niezwykle praktyczne i w związku z tym bardziej efektywne.

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy, tworzone są w postaci praktycznego podręcznika o dużej objętości (60-90 stron) po wnikliwym badaniu potrzeb szkoleniowych uczestników i zawierają treści, które będą przekazywane podczas szkolenia. Na życzenie uczestników wysyłamy je również w formie PDF przed szkoleniem.

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne.  Wykłady i suche gadanie ograniczamy do niezbędnego minimum (krótko przedstawiamy zagadnienie i od razu przechodzimy do ćwiczeń, podczas których uzupełniamy wiedzę uczestników), koncentrujemy się na ćwiczeniu poszczególnych umiejętności i symulacjach rozmów, skupiamy się na tym, czego uczestnicy nie mogą sami zrobić poza szkoleniem, czyli na ćwiczeniu praktycznych umiejętności.

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie przeprowadzone w Centrum Szkoleniowym w Warszawie. Z dala od miejskiego zgiełku stworzyliśmy pięć wyjątkowych sal szkoleniowych. Zobacz nasze Sale Szkoleniowe.

Forma prowadzenia szkolenia wizerunek firmy zwiększający sprzedaż

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia wizerunek firmy zwiększający sprzedaż

 

WIZERUNEK FIRMY

moduł 1 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Co to jest wizerunek;
  • Wizerunek pożądany;

PODSTAWY BUDOWY WIZERUNKU FIRMY

moduł 2 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Misja firmy;
  • Architektura marki;

WIZERUNKOWE I EFEKTYWNE MATERIAŁY REKLAMOWE

moduł 3 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Etapy tworzenia materiałów reklamowych;
  • Elementy skutecznego Brief’u  i Debriefu;
  • Cechy efektywnego narzędzia marketingowego wg. Brand –ABLE w tym:
    • Oferty handlowej;
    • Strony internetowej;
    • Plakatu, reklamy prasowej;
    • Prezentacji multimedialnej;
  • Księga znaku – jako system zintegrowanej identyfikacji wizualnej;

WIZERUNEK FIRMY PRZEZ AUTOPREZENTACJĘ

moduł 4 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Savoir – vivre w biznesie;
  • Standardy firmowe;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 5 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników

Szkolenie Wizerunek firmy zwiększający sprzedaż poprowadzi jeden z poniższych trenerów