Dlaczego warto wybrać właśnie to szkolenie?

Znaczna część, programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 20.12.2017
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 890 + 23% VAT

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Badanie potrzeb

Każde nasze szkolenie otwarte poprzedzone jest dokładnym zbadaniem potrzeb uczestników. Pozwala to na dopasowanie programu szkolenia do tego, co ważne i przydatne dla osób uczestniczących w szkoleniu. Dzięki temu szkolenie staje się niezwykle praktyczne i w związku z tym bardziej efektywne.

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy, tworzone są w postaci praktycznego podręcznika o dużej objętości (60-90 stron) po wnikliwym badaniu potrzeb szkoleniowych uczestników i zawierają treści, które będą przekazywane podczas szkolenia. Na życzenie uczestników wysyłamy je również w formie PDF przed szkoleniem.

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne.  Wykłady i suche gadanie ograniczamy do niezbędnego minimum (krótko przedstawiamy zagadnienie i od razu przechodzimy do ćwiczeń, podczas których uzupełniamy wiedzę uczestników), koncentrujemy się na ćwiczeniu poszczególnych umiejętności i symulacjach rozmów, skupiamy się na tym, czego uczestnicy nie mogą sami zrobić poza szkoleniem, czyli na ćwiczeniu praktycznych umiejętności.

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie przeprowadzone w Centrum Szkoleniowym w Warszawie. Z dala od miejskiego zgiełku stworzyliśmy pięć wyjątkowych sal szkoleniowych. Zobacz nasze Sale Szkoleniowe.

Forma prowadzenia szkolenia

zarządzanie kryzysem w social media

 

Szkolenie z zakreesu zarządzania kryzysem w social media prowadzone jest w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia

zarządzanie kryzysem w social media

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?

moduł 2 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?

moduł 3 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?

moduł 4 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

moduł 5 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

PLAN ANTYKRYZYSOWY

moduł 6 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
  • Social media Policy;
  • Wzory odpowiedzi;
  • Powetowanie – przykłady;

SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

moduł 7 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?

moduł 8 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?

moduł 9 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

CASE STUDY

moduł 10 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM

moduł 11 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 12 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 13 – szkolenie zarządanie kryzysem w social media
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników

Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media poprowadzi jeden z poniższych trenerów