Dlaczego warto wybrać szkolenie Strategia marketingowa?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Strategia marketingowa | Biznes Edukator - firma szkoleniowa - Warszawa - szkolenia biznesowe, dla handlowców, menedżerów, szkolenia z negocjacji?

Strategia marketingowa to skuteczne planowanie i realizacja długookresowych celów biznesowych firmy (sprzedażowych i marketingowych) przyczyniających się do jej rozwoju. Liderzy rynkowi wiedzą, iż aby osiągnąć sukces trzeba go dobrze zaplanować, a następnie wdrożyć w oparciu o efektywne narzędzia i mechanizmy marketingowe.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: Wkrótce
Miejsce szkolenia: Online
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM

Kogo zapraszamy na

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Strategia marketingowa przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Strategia marketingowa. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Strategia marketingowa, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

szkolenie Strategia marketingowa poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Strategia marketingowa.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia strategia marketingowa

forma szkolenia strategia marketingowa

szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia strategia marketingowa

 

MARKETING

moduł 1 – szkolenie strategia marketingowa
  • Definicja pojęcia „marketing”.
  • Ewolucja koncepcji marketingu.
  • Marketing & Sprzedaż – zintegrowane działania PULL i PUSH kluczem do sukcesu firmy.

„KLIENT NASZ PAN”

moduł 2 – szkolenie strategia marketingowa
  • Typy Klientów
  • Potrzeby klientów
  • Źródła informacji o klientach
  • Grupy docelowe

Fundamenty strategii marketingowej – marketing mix 7P

moduł 3 – szkolenie strategia marketingowa
  • Produkt – korzyści dla klienta
  • Promocja – komunikacja z klientem
  • Cena – koszt zakupu dla klienta
  • Dystrybucja – wygoda zakupu dla klienta
  • Personel – jakość obsługi klienta
  • Procesy – szybkość realizacji zlecenia
  • Świadectwo materialne – dowody jakości produktów/usług

Analiza SWOT firmy w celu wyznaczenia kierunków rozwoju

moduł 4 – szkolenie strategia marketingowa
  • mocne strony, słabe strony = >analiza zasobów firmy materialnych i niematerialnych
  • szanse, zagrożenia =>analiza PEST i 5 sił PORTERA

Przewagi konkurencyjne i alianse strategiczne

moduł 5 – szkolenie strategia marketingowa
  • co to są przewagi konkurencyjne?
  • gdzie szukać przewag konkurencyjnych?
  • rodzaje aliansów strategicznych

Przegląd strategii marketingowych zarządzania produktem

moduł 6 – szkolenie strategia marketingowa
  • relacja cena- jakość
  • relacja produkt-rynek
  • relacja właściwości produktu – właściwości rynku
  • relacja cena-promocja
  • pozycja konkurencyjna
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • macierz BCG
  • dystrybucyjna
  • półki cenowe
  • marka premium i commodity

Strategia marketingowa podsumowanie

moduł 7 – szkolenie strategia marketingowa
  • wskaźniki sprzedażowe i marketingowe
  • zasada SMART i SMARTER wyznaczania celów
  • 6 filarów strategii i cechy dobrej strategii
  • strategia w cyklu zarządzania strategicznego

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA STRATEGIA MARKETINGOWA

Moduł 8 – szkolenie strategia marketingowa
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia ze strategii marketingowej.

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • przed szkoleniem - ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe
  • udział w szkoleniu (bez zakwaterowania)
  • lunch oraz serwis kawowy podczas całego szkolenia (w przypadku szkolenia stacjonarnego)
  • dyplom ukończenia szkolenie Strategia marketingowa

* w przypadku szkoleń online materiały przesyłane są w formie elektronicznej,


Jak widzisz jest wiele korzyści związanych z udziałem w szkoleniu, a więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów