Szkolenie Ocena okresowa

Dlaczego to szkolenie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wizerunek medialny firmy przekłada się na jej zysk? Inwestowanie w tworzenie dobrego wizerunku zawsze jest opłacalne niezależnie od wielkości firmy. Dzięki naszemu szkoleniu poznasz metody dzięki którym Twoja marka zaistnieje na rynku, stanie się rozpoznawalna i dzięki temu odniesie sukces!

Cele tego szkolenia

  • Nauczysz się budowania strategi PR swojej marki;
  • Poznasz zasady owocnej współpracy z mediami;
  • Zobaczysz, jaki wpływ na rozwój wizerunku medialnego ma dobór odpowiednich pracowników do działu PR;
  • Dowiesz się jak zorganizować swoje działania w internecie;
  • Dowiesz się co to jest events PR;
  • Poznasz metody skutecznego lobbowania.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby zatrudnione w działach PR;
  • Osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu budowania wizerunku w mediach;
  • Osoby mające na co dzień do czynienia z mediami;
  • Osoby, które chcą usystematyzować swoją wiedzę w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w mediach.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym

 

STRATEGIA PR MARKI

moduł 1 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nazwa, slogan reklamowy, spójne logo;
  • Określenie targetu, czyli kto będzie naszym klientem;
  • Słabe i mocne strony konkurencji – czym będzie się wyróżniać nasza marka;
  • Cele długofalowe marki, czyli co chcemy mieć na finiszu;
  • Cele krótkoterminowe, czyli co chcemy zdobywać na etapach;
  • Analiza SMART – określamy nasze cele;

PREZENTACJA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ JAKO ELEMENT BUDOWY WIZERUNKU ORGANIZACJI

moduł 2 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Mamy najlepszych specjalistów – ZAWSZE, czyli maksymalny nacisk na profesjonalizm;
  • Mamy najlepszych ludzi – ZAWSZE, czyli „ludzka twarz” kadry;
  • Zadowolona kadra – ZAWSZE – tylko taką prezentujemy;

KOMUNIKACJA I PR W INTERNECIE

moduł 3 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Nie ma cię w Internecie – nie istniejesz!
  • Co powinna zawierać witryna internetowa marki;
  • Fan page w mediach społecznościowych;
  • Fora internetowe i marketing szeptany;

LOBBING I PUBLIC AFFAIRS

moduł 4 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Łapówka a lobbing;
  • Kto jest adresatem lobbingu i public affairs?
  • Dlaczego warto lobbować?
  • W jakich sprawach lobbować?

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

moduł 5 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Norma ISO 26000 o społecznej odpowiedzialności biznesu;
  • Społeczne i środowiskowe aspekty funkcjonowania firmy;
  • Społeczna odpowiedzialność w biznesu w sektorze MSP;

PUBLIC RELATIONS KRYZYSOWE

moduł 6 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Spójne informacje do mediów;
  • Czy zamiatać sprawę pod dywan?
  • Przyznać się czy przeprosić?
  • Jedno źródło informacji;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 7 – szkolenie budowanie i zarządzanie wizerunkiem medialnym
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników