Dlaczego to szkolenie?

Każdy z nas kieruje się w życiu prywatnym pewnymi zasadami. To nic innego jak zasady etyki. Nie inaczej powinno być w życiu zawodowym, a to ze względu na obiektywne korzyści płynące z etycznego postępowania. Na szkoleniu Etyka w biznesie dowiesz się, że biznes może być etyczny a zarazem opłacalny oraz rozwiniesz w sobie umiejętności odnoszenia zasad moralnych do praktyki.

Cele tego szkolenia

  • Dowiesz się jak w biznesie przejawia się etyczna postawa;
  • Nauczysz się postępować etycznie;
  • Nauczysz się etycznie wpływać na innych;
  • Poznasz różne etyczne zachowania w zależności od sytuacji;
  • Dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą etyczne postępowanie;

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby, które pragną nauczyć się etycznego postępowania w biznesie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia etyka w biznesie

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia etyka w biznesie

 

WPROWADZENIE DO ETYKI W BIZNESIE

moduł 1 – szkolenie etyka w biznesie
  • Definicja etyki;
  • Budowanie etycznej postawy;

ETYCZNY MENEDŻER

moduł 2 – szkolenie etyka w biznesie
  • Tożsamość;
  • Jak być etycznym człowiekiem z klasą? Jak budować swój autorytet?
  • Jak przyznać się do błędu z klasą?
  • Jakie tożsamości niekorzystnie wpływają na efektywność zespołu?
  • Wartości;
  • Typy wartości;
  • Wartości jako priorytet;
  • Przekonania;
  • Przekonania destrukcyjne;
  • Przekonania wspierające;
  • Zachowanie;
  • Zachowanie jako przejaw przekonań, wartości i tożsamości;
  • Zachowania etyczne i nieetyczne;
  • Budowanie własnego wizerunku i autorytetu;
  • Co buduje autorytet w oczach pracownika?
  • Dlaczego warto ustalić osobisty standard zachowań?

ETYCZNE WPŁYWANIE

moduł 3 – szkolenie etyka w biznesie
  • Jak przewodzić w kontaktach z pracownikami?
  • Jak wpływać na innych, modelować, zmieniać i inspirować a nie narzucać i rozkazywać?
  • Prawo wzajemności emocjonalnej;
  • Prawo podobieństwa;
  • Technika „robienie w anioła”;
  • Wpływanie poprzez słownictwo;
  • Dlaczego warto używać pochwał?

JAK SŁUCHAĆ, ŻEBY SŁYSZEĆ I ŻEBY PRACOWNIK CZUŁ SIĘ WYSŁUCHANY?

moduł 4 – szkolenie etyka w biznesie
  • Parafraza;
  • Precyzowanie;
  • Odzwierciedlenie emocji;
  • Dowartościowanie;

ANALIZA STRATEGII DZIAŁANIA

moduł 5 – szkolenie etyka w biznesie
  • Typy osobowości;
  • Potrzeby każdego z typów osobowości;
  • Komunikaty dopasowane do osobowości;
  • Ukryty potencjał, czyli nasz „orzeł i reszka”;

„GORĄCE PYTANIA”

moduł 6 – szkolenie etyka w biznesie
  • Jak rozstrzygnąć spór pomiędzy pracownikami?
  • Jak reagować na nieetyczne zachowania klientów?
  • Jak etycznie udzielać nagany?
  • Jak rozmawiać o błędach, jak pokazać z klasą, że sytuacja nam się nie podoba?
  • Jak radzić sobie ze swoimi emocjami w kontakcie z pracownikiem lub klientem?
  • Dlaczego nie należy nigdy się tłumaczyć?
  • Kilka wskazówek do prezentacji i rozmów z pracownikami

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 7 – szkolenie etyka w biznesie
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników