Szkolenie ABC prawa zamówień publicznych

Dlaczego to szkolenie?

Badania prowadzone przez Politechnikę w Darmstadcie polegające na śledzeniu losów jej 6500 absolwentów na przestrzeni dziesięcioleci jednoznacznie wykazały, że to właściwy styl i dobre maniery oraz swoboda stanowią klucz do sukcesu. Coraz więcej firm oczekuje od swoich pracowników znajomości zasad dotyczących odpowiedniego wyglądu i zachowania. Pracownicy z nienagannymi manierami są z pewnością głównym powodem nawiązywania długotrwałej więzi z klientem. Dzięki naszemu szkoleniu Savoir-vivre i elegancja w biznesie dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o zachowaniu zasad wpływających na wizerunek Twój oraz Twojej firmy.

Cele tego szkolenia

  • Odróżniać modę od elegancji;
  • Ubierać się ze stylem i elegancko;
  • Dobierać odpowiedni strój do określonej okazji;
  • Dobrać odpowiednie perfumy;
  • Zrobić dobrze makijaż;
  • Rozpoznawać mowę sztućców i kieliszków;
  • Ubrać i przygotować stół;
  • Jeść i pić w sposób zgodny z etykietą;
  • Odpowiednio zachować się przy stole;
  • Przedstawiać siebie i innych;
  • Odnaleźć się w sytuacjach trudnych;
  • Posługiwać się wizytówkami przy tzw. „small talk”;
  • Porozumiewać się za pomocą właściwego języka.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Osoby, które chcą poznać zasady jakie obowiązują w świecie ubioru i etykiety;
  • Osoby, które w pracy zawodowej muszą posługiwać się zasadami etykiety.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia siła motywacji

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia siła motywacji

 

UBIÓR

moduł 1 – szkolenie siła motywacji
  • Rodzaje strojów (czyli jak elegancko ubrać się na daną okazję, np. do pracy, teatru, na bal, itp.);
  • Garderoba kobiety (czyli jakie zasady obowiązują w elegancji kobiet – jakie ubrania mieć warto, a jakich nie) ;
  • Garderoba mężczyzny (czyli jakie zasady obowiązują w elegancji mężczyzn – jakie ubrania mieć warto, a jakich nie);
  • Perfumy (czyli jaka jest ich historia, rodzaje, jak je dobierać);
  • Makijaż (czyli jak uwydatnić swoją twarz, rodzaje makijażu, jak je wykonywać);
  • Dobór kolorów (czyli w jakich kolorach będę wyglądał elegancko);

PRAWA OSOBISTE

moduł 2 – szkolenie siła motywacji
  • Indywidualne prawa osobiste, które sobie daję;
  • Pięć praw osobistych wg Herberta
  • Fensterheima;
  • Mapa asertywności;
  • Świadomość własnego potencjału;

STÓŁ

moduł 3 – szkolenie siła motywacji
  • Breakfast, Brunch, Lunch, Dinner, Supper (czyli o jakiej porze i co jemy);
  • Język sztućców (czyli do czego służą sztućce);
  • Rodzaje kieliszków i szklanek (czyli jak rozpoznawać przeznaczenie kieliszków i szklanek);
  • Nakrywanie stołu (czyli gdzie położyć sztućce, szkło, serweta, itp.);
  • Aperitif, rodzaje win i ich przeznaczenie (czyli jak zachować się podczas aperitifu oraz jak kupić odpowiednie wino);
  • Kawa i herbata (czyli kiedy i w jaki sposób spożywać kawę i herbatę);
  • Ciasta i ciastka (czyli sposoby jedzenia słodyczy);
  • Co i jak jeść/pić (czyli w jaki sposób jeść np. homara i pić napoje);

ETYKIETA NA CO DZIEŃ

moduł 4 – szkolenie siła motywacji
  • Precedencja (czyli kto pierwszy w powitaniu, przedstawianiu, aucie itp.);
  • Tytułowanie (czyli w jaki sposób tytułować poszczególne stany i zawody);
  • Przechodzenie na TY (czyli kto jako pierwszy może zaproponować przejście na mówienie po imieniu);
  • „Small talk” i nawiązywanie kontaktów (czyli w jaki sposób rozmawiać z nowo poznaną osobą);
  • Świat wizytówek (czyli do czego one służą, jak powinny być wykonane, jak z nich korzystać);
  • Kultura słowa (czyli jak mówić w sposób elegancki);

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 5 – szkolenie siła motywacji
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników