Dlaczego to szkolenie?

Wiele firm nie ma przygotowanego dokumentu jakim jest social media policy – nadrzędnego zbioru zasad dla pracowników odnośnie ich obecności w mediach społecznościowych. Skutkiem tego jest nagminne publikowanie treści, które szkodzą wizerunkowi marki, wycieki tajnych danych oraz dodawanie treści generujących kryzysy. Podczas tego szkolenia nie tylko przekonamy się jak istotne jest posiadanie takiego regulaminu, ale również wypróbujemy wspólnie wypracować jego brzmienie.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest przygotowanie wspólnie z uczestnikami wzorcowego social media policy, które będą mogli potem dopracować w ramach własnych struktur firmowych. Poza tym celem jest uświadomienie zagrożeń wynikających z braku takich regulacji oraz podstawowa edukacja w zakresie employer brandingu.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie przeznaczone jest dla głównie dla właścicieli firm, ale również dla osób pracujących w pionach zarządzania zasobami ludzkimi oraz tych, które opiekują się wizerunkiem firmy w sieci.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia social media policy i podstawy employer brandingu

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia social media policy i podstawy employer brandingu

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

EMPLOYER BRANDING (WIZERUNEK FIRMY JAKO PRACODAWCY)– CO TO JEST,       DLACZEGO WARTO SIĘ NIM PRZEJMOWAĆ I JAK GO ROBIĆ – WYKORZYSTANIE GOLDENLINE, LINKEDIN I STRONY FIRMOWEJ

moduł 2 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

SOCIAL MEDIA POLICY – PODSTAWOWE INFORMACJE, ZAPOZNANIE Z TEMATEM, PREZENTACJA KILKU TAKICH DOKUMENTÓW Z RÓŻNYCH BRANŻ

moduł 3 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

PRZERWA LUNCHOWA

moduł 4 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

PRZYKŁADY SKUTKÓW BRAKU REGULAMINÓW PRACOWNICZYCH

moduł 5 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

ANALIZA BUDOWY SOCIAL MEDIA POLICY, WĄTPLIWOŚCI I PROBLEMY

moduł 6 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

WARSZTAT PISANIA SOCIAL MEDIA POLICY

moduł 7 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

PODSUMOWANIE, ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 8 – szkolenie social media policy i podstawy employer brandingu

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników