Szkolenie ABC prawa zamówień publicznych

Dlaczego to szkolenie?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym zdecydowanie możesz wiele wynieść z tego szkolenia. Warsztat obejmuje krótką część teoretyczną o budowaniu wizerunku i social media, głównie skupia się na praktycznych aspektach – narzędziach, umiejętnościach oraz rozwiązaniach, które można zastosować. Pojawia się też aspekt employer brandingu – prezentowania firmy dla potencjalnych pracodawców. Jest też mowa o tym jak uprawiać public relations w social media.

Cele tego szkolenia

  • Nauczenie uczestników ważnych umiejętności z ePR – połączenie public relations w środowisku internetowym z marketingiem w sieci.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie skierowane do osób, zaczynających swoją przygodę z marketingiem i mediami społecznościowym.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia wizerunek firmy – wirtualny employer branding

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia wizerunek firmy – wirtualny employer branding

 

CO TO JEST WIZERUNEK? JAK GO BUDOWAĆ?

moduł 1 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

OBSZARY DZIAŁAŃ W INTERNECIE Z NACISKIEM NA SOCIAL MEDIA

moduł 2 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

ZAGROŻENIA DLA WIZERUNKU I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ

moduł 3 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

NARZĘDZIA POTRZEBNE DO ZARZĄDZANIA I BUDOWANIA WIZERUNKIEM

moduł 4 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

EMPLOYER BRANDING

moduł 5 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

PUBLIC RELATIONS W SOCIAL MEDIA

moduł 6 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 7 – szkolenie wizerunek firmy – wirtualny employer branding

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników