Szkolenie-rekrutacja-i-selekcja

Dlaczego to szkolenie?

Wizerunek firmy i działania marketingowe z tym związane dla części właścicieli to strata pieniędzy i czasu nieprzynosząca żadnych korzyści firmie. Twierdzą, że dobra sprzedaż bezpośrednia to klucz do sukcesu firmy. Czy jest to prawda? A czy sprzedaż bezpośrednia nie jest łatwiejsza i tym samym skuteczniejsza jeśli handlowiec ma perswazyjne materiały handlowe takie jak folder reklamowy, prezentację multimedialną lub może odnieść się do strony internetowej zawierającej referencje, listę przeprowadzonych projektów. Jak skutecznie budować wizerunek firmy przyczyniający się do zwiększenia sprzedaży dowie się uczestnik szkolenia.

Cele tego szkolenia

  • Dostarczenie uczestnikom zajęć wiedzy, narzędzi i umiejętności do marketingowego rozwoju przedsiębiorstwa obejmujące określenie pożądanego pozycjonowania firmy w otoczeniu rynkowym.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia wizerunek firmy zwiększający sprzedaż

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia wizerunek firmy zwiększający sprzedaż

 

WIZERUNEK FIRMY

moduł 1 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Co to jest wizerunek;
  • Wizerunek pożądany;

PODSTAWY BUDOWY WIZERUNKU FIRMY

moduł 2 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Misja firmy;
  • Architektura marki;

WIZERUNKOWE I EFEKTYWNE MATERIAŁY REKLAMOWE

moduł 3 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Etapy tworzenia materiałów reklamowych;
  • Elementy skutecznego Brief’u  i Debriefu;
  • Cechy efektywnego narzędzia marketingowego wg. Brand –ABLE w tym:
    • Oferty handlowej;
    • Strony internetowej;
    • Plakatu, reklamy prasowej;
    • Prezentacji multimedialnej;
  • Księga znaku – jako system zintegrowanej identyfikacji wizualnej;

WIZERUNEK FIRMY PRZEZ AUTOPREZENTACJĘ

moduł 4 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Savoir – vivre w biznesie;
  • Standardy firmowe;

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 5 – szkolenie wizerunek firmy zwiększający sprzedaż
  • Dyskusja i konsultacje;

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników