Dlaczego to szkolenie?

Większość programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zarządzania kryzysami w social media. Uczą się oni jak przygotować materiały przed, w jaki sposób monitorować media społecznościowe i co może zwiększać szanse na kryzys. Poznają narzędzia, nauczą się komunikacji z klientami i dowiedzą, jakich błędów nie popełniać.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe do tego szkolenia to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5. 

Trener praktyk

Szkolenie prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym.

Program szkolenia

To szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze).

Arkusz własnego rozwoju

Na zakończenie szkolenia wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności.

Hot-Line

Przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem.

Raport szkoleniowy

Szkolenie często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

glasses-on-macbook

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?

moduł 2 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?

moduł 3 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?

moduł 4 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

moduł 5 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

PLAN ANTYKRYZYSOWY

moduł 6 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Social media Policy;
  • Wzory odpowiedzi;
  • Powetowanie – przykłady;

SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

moduł 7 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?

moduł 8 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?

moduł 9 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CASE STUDY

moduł 10 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM

moduł 11 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 12 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

Dyskusja i indywidualne konsultacje

moduł 13- szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

Kto był na naszych szkoleniach, czyli

Nasi klienci oraz opinie uczestników