Dlaczego warto wybrać Szkolenie Telemarketing?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Telemarketing?

Jak trafnie wybrać potencjalnych klientów? Jak zbierać informacje i jakie informacje zbierać, by maksymalizować efektywność sprzedaży telefonicznej? Jak zmotywować się do pracy telemarketingowej? Jak tworzyć pozytywną atmosferę i budować relacje w rozmowie telefonicznej? Jak zainteresować potencjalnego klienta przez pierwsze kilka sekund rozmowy? Jak umówić spotkanie, żeby klient rzeczywiście chciał się spotkać? Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą metody telefonicznej prezentacji oferty, badania i diagnozowania lub kreowania potrzeb, operowania argumentami w kontakcie z klientem, radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami; a także poznają i doświadczą specyfiki rozmowy telefonicznej – najczęściej popełniane błędy i sposoby ich eliminowania.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 04.06.2018 - 05.06.201820.06.2018 - 05.06.201825.07.2018 - 05.06.201802.08.2018 - 03.08.2018
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1290 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Telemarketing

Kogo zapraszamy na Szkolenie Telemarketing

  • Telemarketerów;
  • Pracowników obsługi klienta;
  • Pracowników call center;
  • Pracowników infolinii.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Telemarketing przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Telemarketing. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Telemarketing, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Telemarketing poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Telemarketing.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia telemarketing

forma szkolenia telemarketing

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia  telemarketing

PRZYGOTOWANIE MENTALNE W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

moduł 1 – szkolenie  telemarketing
  • Modelowanie właściwej postawy telemarketera;
  • Rola właściwego nastawienia w osiąganiu sukcesu w rozmowach telefonicznych;
  • Modelowanie właściwego nastawienia i skutecznej postawy;
  • Budowanie własnej siły w kontakcie telefonicznym;
  • Cel w telemarketingu – umówić spotkanie;
  • Przełamywanie ograniczających barier – czego można się obawiać i jak te obawy przezwyciężać;

METODOLOGIA SKUTECZNEJ PRACY Z TELEFONEM

moduł 2 – szkolenie  telemarketing
  • Etapy rozmowy telefonicznej;
  • Skuteczne „sposoby na asystentkę”;
  • Rola asystentki / sekretarki;
  • Pierwszy kontakt i nawiązywanie relacji z asystentką;
  • Przekonywanie korzyściami – jak zjednać asystentkę;
  • Specyfika rozmów z decydentami;
  • Specyfika pracy osób na wyższych stanowiskach;
  • Profil decydenta i jego styl działania;
  • Obawy telemarketera przed kontaktem z dyrektorami i prezesami;

STRATEGIE DZIAŁANIA OPARTE NA POTRZEBACH KLIENTA

moduł 3 – szkolenie  telemarketing
  • Identyfikacja typu osobowości klienta na bazie: tonu i siły głosu, tempa i dynamiki wypowiedzi, używanych słów i zwrotów, stosowanej argumentacji;
  • Poznanie swojego potencjału jako negocjatora;

GŁOS SKARBEM TELEMARKETERA

moduł 4 – szkolenie  telemarketing
  • Głos jako narzędzie pracy;
  • Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru;
  • Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów;
  • Praca z głosem;
  • Profesjonalne ćwiczenia dykcji i impostacji głosu;

KOMUNIKACJA WERBALNA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM

moduł 5 – szkolenie  telemarketing
  • Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej poprzez zadawanie pytań;
  • Aktywne słuchanie klienta i zbieranie informacji;
  • Zarządzanie słowem, czyli budowanie wizji w głowie klienta: język korzyści, a język problemów, eliminowanie słów osłabiających wypowiedź, zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klienta;
  • Argumentacja w rozmowie z klientem;

DODATKOWE WSKAZÓWKI OD PRAKTYKA

moduł 6 – szkolenie  telemarketing
  • „Wyróżnij się albo giń”:
  • Telemarketing jako wyzwanie i okazja do sprawdzenia się;
  • Naturalność i swoboda zamiast sztuczności i schematyczności w telemarketingu;
  • Rutyna w telemarketingu – skąd się bierze, jakie ma konsekwencje i jak ją przezwyciężać;
  • Wykorzystanie kreatywności w telemarketingu;

Podsumowanie i zakończenie szkolenia telemarketing

moduł 7 – szkolenie telemarketing
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z telemarketingu.

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Telemarketing poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Jacek Gruchelski

Tomasz Zegarski

Piotr Kądzielski-Zysk