Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi?

 

Zarządzanie projektami marketingowymi to filozofia organizacyjna zaadaptowana przez działy marketingu do realizacji swoich celów. W ramach zajęć uczestnicy poznają skuteczną metodologię zarządzania projektami marketingowymi, narzędzia i procesy poprawiające efektywność osobistą oraz realizowanych zadań.

Informacje organizacyjne związane z tym szkoleniem

Termin szkolenia: 27.02.2018 - 28.02.201823.04.2018 - 24.04.2018
Miejsce szkolenia: Centrum Żoliborz
Cena szkolenia: 1390 + 23% VAT
ZAMAWIAM
Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi

Kogo zapraszamy na Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi

  • Właściciele mikro i małych firm;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Specjaliści ds. komunikacji (PR);
  • Kierownicy działów marketingu;
  • Kierownicy działów sprzedaży;
  • Brand manager’owie;
  • Product manager’owie.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych w formie ankietowej – poprosimy Cię o podanie swoich oczekiwań, wszystko po to aby szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi przyniosło oczekiwany przez Ciebie efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia Zarządzanie projektami marketingowymi, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem Zarządzanie projektami marketingowymi.
MIEJSCE SZKOLENIA

MIEJSCE SZKOLENIA

Wszystkie nasze szkolenia otwarte odbywają się w naszym Centrum Szkoleniowym na Pl. Inwalidów 10 w Warszawie – 6 klimatycznych sal szkoleniowych z pełnym wyposażeniem, bogaty serwis kawowy i obiad w żoliborskiej restauracji Żywiciel.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Forma szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

Szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi prowadzone jest  w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia forma prowadzenia szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

 

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI W ORGANIZACJI

moduł 1 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi

PODZIAŁ RÓL I OBOWIĄZKÓW/PRACY 

moduł 2 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Lider vs członkowie zespołu projektowego

ZADANIA LIDERA

moduł 3 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Ustalanie celów dla zespołu projektowego;
  • Ustalanie zadań dla zespołu projektowego;
  • Motywowanie zespołu projektowego;
  • Kontrola i nadzór nad postępem prac;
  • Działanie metodyczne bez względu na zaufanie;

HARMONOGRAM PRAC

moduł 4 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Ustalanie zakresu prac;
  • Ustalanie odpowiedzialności i osadzenie w czasie;
  • Wykresu GANTA

SPOTKANIA ROBOCZE (KICK OFF MEETINGS) LIDERA Z ZESPOŁEM PROJEKTOWYM

moduł 5 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Czas trwania spotkania roboczego;
  • Agenda spotkania;
  • Notatka ze spotkania lidera z zespołem;

KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM

moduł 6 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Informacja zwrotna;
  • Bieżące rzeczowe rozmowy;
  • Mówienie wprost;
  • Interesy vs stanowiska;
  • Raportowanie;
  • Wiedza vs zakładanie;
  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych; 

Podsumowanie i zakończenie szkolenia zarządzanie projektami marketingowymi

moduł 7 – szkolenie zarządzanie projektami marketingowymi
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania projektami marketingowymi. 

Jak widzisz szkolenie ma atrakcyjny program, więc

ZAMÓW SZKOLENIE

Jako uczestnik naszego szkolenia otrzymasz:

  • Ankietę do badania potrzeb szkoleniowych
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch w restauracji i serwis kawowy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Prawo do bezpłatnego hot line na okres 3 miesięcy od zakończenia szkolenia

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?

Szkolenie Zarządzanie projektami marketingowymi poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Justyna Hoppe