Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Zarządzanie kryzysem w social media?

Większość programu szkolenia obejmuje analizę przykładów kryzysów w mediach społecznościowych i naukę w oparciu o studia przypadku. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób poradzić sobie z nieprzyjemnymi klientami, błędnymi postami czy bojkotami. Poznają nie tylko historię największych polskich kryzysów: nc+, Sokołowa i LPP, ale również wiele mniejszych wpadek w komunikacji social media, wraz z ich skutkami. Nauczą się również monitorować sieć, przygotowywać przed kryzysem i chronić swoją markę przed zagrożeniami.

Cele tego szkolenia

  • Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zarządzania kryzysami w social media. Uczą się oni jak przygotować materiały przed, w jaki sposób monitorować media społecznościowe i co może zwiększać szanse na kryzys. Poznają narzędzia, nauczą się komunikacji z klientami i dowiedzą, jakich błędów nie popełniać.

Do kogo kierujemy program szkolenia?

Zapraszamy na szkolenie
  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób prowadzących fanpage na Facebooku lub zarządzających innymi profilami w kanałach społecznościowych. Z wiedzy zdobytej podczas szkolenia skorzystają przede wszystkim firmy i ich pracownicy - od mikroprzedsiębiorstw do wielkich korporacji. Powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu social media.

Na czym polega soczystość tego szkolenia, czyli

Dlaczego może być dla Ciebie skuteczne?

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH

Przed szkoleniem przeprowadzimy badanie potrzeb szkoleniowych, zbierzemy informacje na temat specyfiki Twojej organizacji, oczekiwań pracowników i decydentów – wszystko po to aby szkolenie z Zarządzania kryzysem w social media przyniosło oczekiwany efekt.
PROGRAM SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest bardzo praktyczne i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, zadania i mini wykłady). Zobacz poniżej opis szczegółów szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media. 
MATERIAŁY SZKOLENIOWE

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Materiały szkoleniowe to nie tylko slajdy. Zawierają kilkadziesiąt stron tekstu z opisem merytoryki dotyczącej szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media, a drukowane są w formie poręcznego poradnika.
TRENER PRAKTYK

TRENER PRAKTYK

Szkolenie z Zarządzania kryzysem w social media poprowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym, zawsze praktyk. Zobacz trenerów prowadzących szkolenia.
HOT-LINE

HOT-LINE

Przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będziesz objęty wsparciem – możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem z Zarządzania kryzysem w social media.
RAPORT SZKOLENIOWY

RAPORT SZKOLENIOWY

Po realizacji Szkolenia z Zarządzania kryzysem w social media w formie zamkniętej otrzymasz raport szkoleniowy przedstawiający informacje organizacyjne, wyniki badania potrzeb, przebieg szkolenia, oceny i dalsze zalecenia rozwojowe.

Forma prowadzenia szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

Forma prowadzenia szkolenia Coaching w pracy menedżera

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu. Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
„Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Program szkolenia zarządzanie kryzysem w social media

 

WSTĘP, ROZKŁAD ZAJĘĆ, PRZEDSTAWIENIE UCZESTNIKÓW

moduł 1 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

SKĄD SIĘ BIORĄ KRYZYSY?

moduł 2 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

MONITORING – CO, CZYM, JAK I GDZIE?

moduł 3 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

STRATEGIA KOMUNIKACJI – JAK OCHRONIĆ SIĘ PRZED KRYZYSEM?

moduł 4 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CRISIS MANAGEMENT – JAK ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

moduł 5 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

PLAN ANTYKRYZYSOWY

moduł 6 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Social media Policy;
  • Wzory odpowiedzi;
  • Powetowanie – przykłady;

SEO W KRYZYSIE – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

moduł 7 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

NARZĘDZIA POTRZEBNE W KRYZYSIE – Z CZEGO KORZYSTAĆ?

moduł 8 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

JAKIE BŁĘDY GENERUJĄ KRYZYSY?

moduł 9 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

CASE STUDY

moduł 10 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

WARSZTATY ZARZĄDZANIA KRYZYSEM

moduł 11 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ

moduł 12 – szkolenie zarządzanie kryzysem w social media

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

moduł 13- szkolenie zarządzanie kryzysem w social media
  • Przypomnienie i utrwalenie całości materiału zrealizowanego podczas szkolenia;
  • Odpowiedzi na dodatkowe pytania;
  • Sugestie dotyczące dalszych działań poszkoleniowych;
  • Wypełnienie ankiet oceniających szkolenie;
  • Wręczenie dyplomów ukończenia szkolenia z zarządzania kryzysem w social media. 

Kto już sprawdził skuteczność tego szkolenia?